En kväll med mammorna

Klockan har passerat 20.00, lilla hjärtat har haft sin mysstund och pyjamasen är på. Dock är han fortfarande vaken. Nu är det äntligen dags för mammans tv kväll. En timme med mammorna på tv3 och till det en kopp te och favorit chokladen.
Jag är glad att jag har min E vid min sida och jag beundrar alla mammor som är själva. Vilket JÄTTE jobb dom gör. Man kan nog inte förstå om man inte är i den sitsen själv. Med all respekt beundrar jag alla ensamstående föräldrar. En liten prövning har vi haft nu i några dagar eftersom E varit sjuk. Som tur är så är E piggare och snart är han redo att ta del av sin son igen. Trots att E varit sjuk så har jag ändå fått hjälp med precis allt utom Philip så jag kan ändå inte riktigt säga att jag haft en prövning dessa dagar.
Nu fortsätter mammorna på tv:n igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback