Till Tomten!

När jag ändå är igång med funderandet kring önskelista så kom jag och tänka på när man var liten och skrev önskelista till tomten. Leksakskatalogen var "bibeln" och lika helig som dagens ikea katalog. Man bläddrade i timmar och ringade in de saker som man önskade sig av tomten. Själva tjusningen med det hela var att få sitta och önska sig en massa olika saker;-) Så här kommer en liten önskelista från dom två vuxna i denna familj. Och ja, jag talar för både mig och E. Tror nämligen att det blir klokast så;-)
* Sängkläder
* Handdukar
* Presentkort på Ikea (ikea har allt och alltid är det något. Men prio1 är byrå och gardiner till sovrummet)
* Presentkort på mio (vill inreda hallen med snygg hallmöbel)
* Stavmixer (så att vi kan tillaga små maträtter till minstingen i familjen)
* Diskmedelpump/diskborsteställ från cult design.
* Muggar som hör ihop med övrig servis från rörstrand i vitt (ittala)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback