Äntligen helg

Det här med dagtid sätter sina spår i kroppen. Efter en hel vecka på jobbet så är man verkligen slut då fredagen kommer. Veckorna går i alla fall fortare känns det som eftersom att man inte hinner med så mycket mer än att vara på jobbet. Fredag är efterlängtad när den väl kommer och jag förstår nu varför alla jämt har nedräkning till helgen. Med en arbetsvecka i bagaget, mathandling på maxi och sedan städning av huset så kan då jag konstatera att jag känner mig mer än nöjd! Nu väntar två sköna lediga dagar tillsammans med E. Ingen hockey är det heller så det ser ut att bli två sköna sovmorgnar och två lediga dagar. Ett restaurangbesök är inplanerat imorgon kväll. Vilket jag ser jättemycket fram emot!;-)

Det är rätt så mycket hockey just nu. För det första så är det slutspel på tv:n var och varannan kväll plus att E spelar sitt kval där i mellan. Ikväll spelas den näst sista matchen för E:s del och den spelas borta mot Haninge. Jag har precis loggat in mig för att följa matchen via datorn och ser nu att Väsby leder med 2-1 efter första perioden. Läser också att min E ligger bakom bägge Väsbys mål. Härligt;-)


Nu blir det inte mer än så här för ikväll. Soffan på nedervåningen lockar oerhört mycket just nu. Och så får det bli! Så jag passar på att säga Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback