Lundmyr of sweden

En beställning från märket lundmyr of sweden är nu gjord. E har en kontakt genom hockeyn som ger oss förmånen att få beställa saker från märket lundmyr of sweden till ett bra pris. Ingen blev gladare än jag när jag fick höra detta! Jag har alltid tyckt att alla kläder som kommer därifrån är hur söta som helst! Jag älskar deras barnkläder. Så nu har jag lyckats knåpa ihop en beställning därifrån. Hade lätt kunnat beställa allt dom hade i sortimentet. Nu begränsade jag mig till några favoriter som jag vet att jag kommer längta tills jag får klä på den lilla bebisen;-)

Nu när man fått börja kolla så smått på lite olika små prylar så riktas oftast kollandet till kläder av någon anledning. Det kommer att vara en massa annat som också behöver införskaffas så som bilbarnstol, säng, skötbord m.m. 

Så därför passade jag på att beställa världens finaste påslakanset och sängskydd från lundmyr of sweden. Dessa kommer att så småningom pryda bebisens säng.



Bilderna är lånade från www.lundmyrofsweden.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback