Nu drar det så smått igång

Som rubriken lyder så kryper datumet 15 december närmare. En månad kvar ganska precis. Frågan som snurrat i min hjärna sista dagarna är: När får man börja packa!?? Hur lång tid behöver man på sig? I våras när flyttlasset gick så var jag i full gång en månad innan det var dax. Men då var det så mycket som skulle fixas + att jag var här nere all min lediga tid. Nu ser läget lite annorlunda ut. Risken är om jag drar igång nu så får vi bo i kartongerna och äta med händerna sista veckorna.

Men ikväll såg jag ljuset närma sig ännu liiiite till! För jag kommer att BEHÖVA införskaffa några kartonger redan nu eftersom jag nu ikväll just spred ut diverse porslin över hela lägenheten. Jag sålde för en liten stund sedan min fina sidboard i ek till en man. Så innehållet som var i den står lite överallt just nu. Några kartonger att packa ned detta i och sedan kan vi så småningom börja leva lite "kaosartat". ÄNTLIGEN!


Nu återstår bara att få köksbordet sålt. Är det någon som är vid behov och intresserad?? Har ett barbord i ek med skinnklädda barstolar inköpt från mio. I sådan fall har vi ett till salu;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback