Städerska/packerska sökes!

Då ringde mamma och meddelade att lägenheten på Södermalmsgatan nu är såld. Papper är skrivna och nya ägaren flyttar in 1 maj. Jag andas ut och är otroligt lättad över att det gick så snabbt. En visning så var det avklarat. Jag hade målat upp ett "skräckscenario" i huvudet om att det kommer vara visning på visning närmaste veckorna. Jag har inte rört ett finger när det gäller packning och har endast TRE veckor på mig. Under dessa 3 veckor är det fullspäckat med jobb varje dag, påsk, E kommer upp, avskedspartaj med flickorna m.m.

Så till veckan när jag är hemma igen så är det verkligen på sin höjd att sätta igång på allvar med packning/rensning. Dessutom skall det städas och skuras i alla vrår. Tur att det bara är en etta på 40kvm som skall tömmas. Å andra sidan så skall jag samtidigt leva och bo i röran som kommer att uppstå. Så härmed söker jag nog en medhjälpare som är duktig på lite av varje... packa, rensa städa? Någon? :-)


Farmor! Du skulle behöva komma upp till Sundsvall nu tycker jag. Skulle behöva din hjälp:-)



Nu är jag i Stockholm, Solna för "sista" gången innan jag bor här på RIKTIGT! E ringde nyss och är på väg hem från jobbet så jag tar nu och gör mig klar. Vi ska åka och fredagshandla:-)


TREVLIG HELG!

Kommentarer
Postat av: farmor

Inget är omöjligt!Kram.

2010-03-27 @ 16:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback