Så var vi inne på den tredje dagen hemma

Det här börjar smått gå mig på nerverna och jag börjar inom kort klättra på väggarna här hemma. Om jag nu har någon energi till det? Psykiskt så klättrar jag redan. Det är tredje dagen denna vecka som jag ligger däckad hemma. Natten har tillbringats i sängen och nu är jag åter på min soffplats under filten. Ett positivt tecken för dagen är att jag känner mig liiite piggare. Så pass att jag har tagit mig en dusch, sugen på frukost och lyckats surpla i mig en stor mugg blåbärssoppa samt en ost macka! Positivt tecken, JAPP!


Veckan känns som den längsta veckan på länge. Det är tråkigt att vara hemma å vara sjuk! Jag vill ha fart och fläkt och jag längtar efter jobbet. Jag vill vill inte ligga här och tycka synd om mig själv. För det är just det som jag gör just nu. Tycker riktigt riktigt synd om mig själv!! En riktig TRÅK- onsdag är vad det här är....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback