Egypten

Efter en veckas vistelse hemma i Sverige känner jag nu att det dax för en liten uppdatering i bilder från våran semester i Egypten, Makadi Bay! Medan jag skriver detta så blickar jag ut över ett grått och snöigt Sundsvall. Så jag låter bilderna få tala för sig själv :-)






Lata dagar i solstolen med boken i handen. Vi varierade oss med ett dopp i poolen då och då. Var även en syn för sig att skåda den dagliga vattengympan klockan 11.30!














Minst sagt lata och sköna dagar!







När det blåser sandstorm i Egypten, jaa då BLÅSER det verkligen SANDSTORM!





Dem varierade de vackra kreationerna på sängen varje dag.



Till slut vill jag bara tillägga att detta har varit mitt livs bästa resa! Tillsammans med min älskade E har vi haft en fantastisk semester tillsammans. En resa som innehöll exakt vad vi var ute efter. Massor av ledighet, kvalitetstid, sol och bad! En av de bästa veckorna i mitt liv <3















Mer kärlek än så här kan det bara inte bli! <3<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback