Måndag 16 November

Måndag, ny vecka och halvvägs genom november månad. Tro det eller ej, men i morse när klockan ringde 09.00 så var det en pigg, glad och positiv Emmelie som klev upp. Att det är måndag, regn, grått och trist gör faktiskt inte det minsta idag. Drog igång morgonen med hör och häpna: Hallonkaks bak! Följt av hallonkakan så blev det soppans tur. Tillagade storkok och gjorde köttfärssoppa. Bara brödet till soppan som skulle bakas, men där fuskade jag och köpte färdiga baugetter att värma i ugnen. Lite senare kom Madde för lunchdate och surr. Som vanligt väldigt trevligt när vi ses och surras vid. Skönt att prata ut om allt och i princip inget:-) Vi pratade en hel del träning och jag har ju faktiskt en vän som numer är utbildad personlig tränare. Kan det bli bättre!? :-) Madde ger en helt klart blodad tand!!


Nu är det slutminuterna innan det är dax att åka till jobbet. Känns som om jag inte jobbat på evigheter nu. Förstår inte det, jag som brukar tycka att jag jobbar ständigt och JÄMT! Så även nu har jag en blodad tand inför jobbet ikväll. Ska bli grymt skoj och jag verkligen älskar mitt jobb! Sedan att jag jobbar till midnatt och inte lär vara hemma mot närmare 1 tiden i natt spelar mindre roll.



Ha en HÄRLIG måndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback