Home sweet home!

Thailand var åter igen UNDERBART! Jag har haft mitt livs bästa semester någonsin! Perfekt sällskap, perfekta dagar, sol, bad, äventyr, god mat & dryck. Två helt fantastisk mysiga veckor i detta fantastiska land! Jag längtar redan tillbaks!

Åter hemma, trött, solbränd i facet, förkyld, munsår, sliten, fylld med tillbakalängtan, massa smutstvätt, resväska som ska packas upp. Lägenheten ekar tom, kylskåpet likaså. Jobbet drar igång imorgonbitti kl.05.00! Tillbaka till vardagen direkt. Det känns lite si sådär för tillfället om jag ska vara helt ärlig.

Ge mig några timmar för att vila, komma i ordning, packa upp och fixa till här hemma så ska det snart kännas bra hoppas jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback