Tråk tråk tråk tråk

Detta är ingen höjdar torsdag direkt. Jag är piss-less och har skittråkigt! Har besiktigat bilen, så nu är det över och jag kan andas ut. Tvättmaskinen har gått varm hela förmiddagen. Jag har fållat, strykit och hängt upp nya fina gardiner. Dammtorkat och rensat badrummet. Sorterat papper och kastat en massa! Vandrat runt här i lägenheten och varit sur över vädret. Läst lite i boken, kollat bloggar och surfat på facebook. TRÅK! Alla jobbar och är upptagna och jag vill umgås! Jag vill dricka kaffe, fika och surra.

Satt och kollade lite recept eftersom jag blev sugen att baka eller laga någon god middag. Hittade en massa gott och insåg att jag var sugen på ALLT! Så istället för att baka eller laga middag efter recept så kokade jag spaghetti och stekte köttbullar. Har ätit min sena lunch nu och är fortfarande lite "sugen" på något gott! Hade jag haft någon att laga middag "till" så hade jag gjort det och troligtvis så hade det blivit paj till efterrätt. Nu är så inte fallet och det fattas en hel del ingredienser så jag skiter i det! Det är inte roligt att handla och laga till sig själv. Det är jätte tråkigt!

Jag önskar det var sol ute, en bra och skön ledig torsdag. Jag önskar jag fick packa ner lite kläder o väskan och ladda för att åka ner till E imorgon, men inte ens det får jag göra idag! Utan istället är jag sjukt sällskapssjuk, längtar enormt mycket efter E och önskar han kommer hem till mig efter jobbet idag. Jag vet att det inte blir så, så istället får jag räkna ner dagarna till vi ses nästa vecka och det är exakt en vecka dit. Nästa torsdag ses vi och det känns sjukt långt bort!


Tråkiga tråkiga torsdag.......

Kommentarer
Postat av: Carro

Vi har haft lika tråkigt du å jag, men du har vart effektivare än mej på hemmafronten iaf! Jag dammsög å vattnade blommor, sen vare stopp..Nästa gång går vi å fikar tillsammans istället tycker jag =) KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback