Total haveri

Som rubriken lyder kan man minst sagt sammanfatta min mobiltelefon under gårdagen. Fungerade hur bra som helst, fortfarande efter 2 års bruk. Visst jag har suktat läääänge efter en ny telefon. Men min snålhet har tagit över. Har tänkt "Så länge min fungerar så tänker jag inte köpa en ny". Även om jag jätte gärna velat ha en ny, cool och frän mobiltelefon. Så igår från att ha fungerat hur bra som helst till att inte fungera alls. Följande knappar gick inte att trycka på: ångra knappen, nollan, tvåan, #, svara knappen. Tänk er.... Försök skriv ett sms utan att använda bokstaven A. Det går inte. Eller jo, det går men det blir inte mycket mer text än " I love you". 

Jag var nästan grinfärdig igår då jag insåg det faktum att jag och min älskade mobil var på väg åt skilda vägar. Även om det var väntat förr eller senare så kom det lite olägligt för tillfället. Men sagt och gjort så gjorde vi slut igår. Så idag blev det upp och hoppa för att ge sig ut och leta en ny partner. Hade redan sett ut den tilltänka och kommande partnern. Behövde överväga saken några gånger. Vill ju att det ska kännas rätt. Men nu känns det snart bra.... Vi måste bara lära känna varandra lite bättre. Just nu testar vi oss fram. Sakta men säkert:-)

Men det känns som jag kommer kunna bli förälskad på nytt igen....


I den här sötsaken:
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken fin mobil du har köpt,en sån skulle jag också vilja ha. Hur många megapixlar är det?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback