På språng....

Tillbaka i Sundsvall igen. Borta bra men hemma bäst!? Nej, skulle inte tro det... inte helt sant. Uppe i ottan i morse, flyget hem, kurs hela dagen på jobbet, från kurs till arbetsposition. Resväskan står här i fikarummet på jobbet. Mitt pass slutar kl.21.15 ikväll. Morgonpasset startar redan kl.5 imorgonbitti. *Hua* Jag blir trött av att bara tänka tanken.

Men vad spelar det för roll om livet känns lite tajt tidsmässigt och hjärnan känner sig totalt slutkörd när man har en 2 veckors Thailand semester att se fram emot!? Ska bli helt underbart, den 8 mars då smäller det :-)

Jag ska fundera ett slag över om jag är världens lyckligaste för tillfället. Tror inte jag behöver fundera speciellt länge :-) Dax att jobba igen, landning om ca. 10 min och kaffepausen är slut.


Tjohoooo! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback