Happy Monday

Måndagar är = Blääää, så är det bara! Man är trött, ser en enda låååång vecka framför sig utan slut. Massor med jobb i siktet och långa dagar. Man är seg sedan den lediga helgen och kroppen kräver nästan hela dagen för att smälta den tidiga uppstigningen. Kroppen har nu precis lagt sig efter en chockartad upplevelse på spikmattan än mindre den tidiga uppstigningen klockan 4 i morse. Nu fryser kroppen, kaffeberoende har satt sitt och filten värmer dåligt.

En bra sak är att det nu bara är 13 dagar kvar till utresa. Jag tror jag döööör av längtan snart! Herregud, jag vill börja packa och det NU! Tror det skulle kännas mer på riktigt och verkligt om jag skulle börja smyg-packa lite :-)

En annan bra grej är att jag har fixat skatboet som sitter på mitt huvud idag. Efterlängtat och helt underbart skönt! En nästan obeskrivlig känsla. Det börjar gå mot ljusare tider!! ÄNTLIGEN!

Veckodag måndag är snart slut och vi klarade det nästan galant. Av den vakna tiden som återstår tänker jag vara en social och trevlig kusin som hänger med i alla dessa ungdomssåpor som visas på tv.

Ha en trevlig kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback