Godmorgon!

Klockan är 10.30 och jag ligger fortfarande under täcket och trycker. Kikar på tv4:s nyhetsmorgon, kollar present till pappa. Imorgon tror jag att han är ledig och jag har möjlighet att åka dit innan jobbet. Försöker hitta rätt på numret till verkstaden som har min bil. Jag är fortfarande billös. Hoppades på att ett telefonsamtal från dem skulle ha väckt mig i morse. Men inte då! Väntar en liten stund till.... När klockan blir 11 då ringer jag och kollar hur det går. Annars måste jag börja ragga skjuts till jobbet igen.

Jag har kvälls/natt jobb idag igen. Hade tänkt fixa present, hämta bilen och träna innan jobbet idag. Passa på när man har hela förmiddagen ledig. Det är rätt skönt att börja jobba klockan 15 har jag kommit på:-)



                                                      





Önskar alla en grymt härlig tisdag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback