Helg!!!!!

Veckans sista arbetsdag är gjord! Jag har 3 härliga dagars ledighet framför mig! Ska bli sååå skönt:) Det roligaste med helgens ledgihet är att Jossan är hemma på besök från Norge. Så det vankas mys, umgänge, födelsedagskalas och PARTY!! Ser verkligen fram emot det, är så peppad:)

Finns en tråkigt grej som ska hända. Det är morgondagen!! Kl.07.00 händer det. Bilen ska lämnas in på service. Mindre rolig grej som förmodligen kommer att smaka rätt saftigt. Tråkigt måste som är nödvändigt i längden! Bara de att jag tycker det känns som om jag kastar pengar i sjön när jag lägger dem på bilen. Så himla mycket skojigare och shoppa för pengarna istället. Får försöka tänka på bilen, den kommer må bra av det.

Nu har jag fikat te, en smarrig te-kaka, kikat på lyxfällan samt lyssnat  slutet av Timrås match borta mot Brynäs. Känner mig lite tråkig som hänger här i soffan, så jag tror jag ska ta en kort liten kvällsprommis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback