Det blev mörkare resultat!

Idag kl.10 hade jag en bokad tid till absolut bästa jag vet! Klippning! Finns nog ingenting som får en att känna sig så lyxig, fin och fräsch som när man suttit i frisörstolen i 2 timmar! Älskar det! Så skönt och bara få sitta, surra massa strunt och få håret fixat. Dessutom är det så skönt när någon grejar med håret, klipper, tvättar, fönar och fixar! Har sattsat på hel blondering hela sommaren. Var längesedan jag var så ljus som jag varit nu sista månaderna. Velade på nu och kunde inte bestämma mig för om jag skulle fortsätta vara ljus eller om jag skulle göra som jag brukar, lägga in lite färg. Tycker det känns lite höstigare och vintrigare att få lite mer färg på skallen. Lite mer ombonat och varmt!

Så resultatet blev mörkare, en varm brunfärg i slingor och samtidigt behöll jag de ljus slingorna! Blev så bra, är nöjd:)
Så nu är huvudet höstfixat med och redo för en härlig höst! Det är tur jag har världens bästa moster som fixar mitt hår, klipper, färgar och gör det så snyggt! Inte nog med att hon gör det snyggt, hon skämmer bort mig också!! Insåg idag att det verkligen är lyxigt att gå till henne, fyy vad bortskämd jag är!

Har ridit idag, igen! 2 dagar i rad nu är inte fy skam! Idag blev det en tur till Sidsjön och till Busan. Drog iväg till elljusspåret och busade några varv. Sjukt kul hade jag i en timme! Mysigare häst får man nog leta efter! Hon är sjukt fin och en hel dröm att rida! Hon fick mig att känna mersmak så efter timmen i skogen idag så vill jag bara rida ännu mer:)

Ska äta middag med mammsen ikväll är det tänkt. Funderar nu om jag ska ta en tur i Birsta innan. Skulle behöva hitta ett par nya träningsbyxor. Har endast 3/4  långa, skulle behöva ett par med långa ben nu inför hösten. Det är roligt att shoppa nya träningskläder för man blir så motiverad till att träna! Samtidigt som det är tråkigt eftersom det är så dyrt med alla träningskläder. Känns lite onödigt ibland att betala så mycket när man bara ska träna i det. Lägger hellre pengar på vanliga kläder då. Men nu ska jag kosta på mig lite nytt och fräscht i träningsgarderoben! Tjoho, vad kul jag kommer att ha sedan i träningsspåret och i träningslokalerna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback