Så passerade denna lediga dag

Härligt med en ledig dag. Synd att dessa lediga dagar springer ifrån en. Hade en rejäl sovmorgon i morse. Tror att halva dagen försvann i och med denna sovmorgon. Jag hann trots allt med en frukost/lunch tillsammans med mamma på charm ute i Birsta. Sympati shoppade för mitt eget välbefinnande också. Känns välbehövligt och bra för själen. Jag behövde det idag:-) Ett par svarta jeans på och en blus från vila. En svart tröja/tunika och ett par over nee strumpor från MQ. Kändes fantastiskt bra!

Är precis hemkommen från en kvällsfika nere på Waynes tillsammans med Yejka. Lyxade till det med en god chailatte och morotskaka *mums*. Plus en massa surr och uppdatering från deras resa i L.A och Vegas.

Känns som om jag hunnit med rätt mycket idag ändå, allt utom tvättstuga. Men det får jag ta en annan dag...
Nu ska jag kika på fotbollsgalan och ladda inför kommande arbetsdagar!

Ha en trevlig måndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback