Fantastiska torsdag!

Kan det bli bättre än att få känna att nu är det helg! Ledigt från jobb i 3 härliga dagar! Underbart :-) Nästan så underbart att jag räknade ner de sista timmarna på jobbet. Ville bara sluta jobba så jag fick träna och sedan göra helg. Men så ska man inte tänka för då händer det oväntade saker som t.ex. försening av flyg. Så blev det ikväll. Inte så mycket dock, men tillräckligt för att jag skulle få stanna kvar en timme längre på jobbet. Det positiva i det var att jag hann "snabb" träna mitt i all väntan på planet. Kastade om kläder och rusade till löpbandet. Toksprang 3,5 km, längre hann jag inte för jag skulle hinna duscha lite kvickt innan jag skulle jobba igen. Men skönt var det efteråt! Alla mina agressioner fick jag ur mig, sprang som en dåre på löpbandet medan jag stirrade in i väggen. Mp3:n på högsta volym och bra musik och lite onda tankar gör ibland susen:-)

Känner mig som en ny tillfreds människa nu. Jobbat klart för denna vecka, hann med träning ikväll trots försening på jobbet. Fått i mig gott te och lite kvällsfika nu. Helgen är upplagd och det känns skönt. Känns skönt att det väntar en lugn och stillsam helg! Behöver det. Har blivit lite för mycket av det goda sista tiden. Skallen ska få vila. Fredagen är upplagd med myseftermiddag och kväll tillsammans med kusin. Ska hämta henne efter skolan. Vi ska åka till stallet, mocka, rida och ta hand om Cosmopolitan. Kvällen tillbringas hemma i soffan med god mat och idoltittande kan jag misstänka. Så får jag nattligt sällskap här i min lya med. Lördag ska vi till stallet igen.  Mycket stall denna helg för ovanlighetens skull:-)
Just de, är bjuden till Madde på lördag. Middag, vin, surr och mys står uppskrivet. Dock gissar jag under lugnare former. Men man kan inte så noga veta, ändrade planer kan inträffa!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback