Arbetshelgen förklaras här och med avslutad!

Min sista arbetshelg innan jul är avklarad. Om jag inte räknar helt galet nu så kommer nästa helg som jag ska jobba bli helgen efter jul. Det betyder att det inte alls är speciellt långt kvar till jul:-) Det betyder också att utbildning skede 2 närmar sig med stormsteg. Arbetar endast kommande vecka, sedan bär det iväg ner mot storstaden i 3 veckor!!

Nu ska jag se slutet av filmen som visas på kanal 4 just nu. Filmen som visas är "Ladder 49". Har sett den på bio en gång i tiden och jag älskar filmen. Sååå himla bra!! Som den såpa älskare jag är så tänkte jag mysa ner mig med datorn nu för att kika på "Ensam mamma söker". Missade ju programmet ikväll. Tur att internet finns och att man kan kika på allt i efterhand!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback