Idag händer det!

Klockan 15.00 idag är det dax, ska bli skoj! Tänk om jag ångrar mig? Det kanske är inte är det här jag vill ha?
Man ska nog inte fundera så mycket, nu har jag trots allt bestämt mig! Så får det bli:)

Igår kväll var jag och hämtade hem min favoritkille för tillfället, världens mysigaste!!
Vi ska umgås i 2 dagar nu då jag är ledig, trevligt med sällskap! Mysigt och ha någon som väcker en på morgon med. Imorse smög han upp i sängen ca.10.30. Gosade ner sig bland täckena och ville nog att jag skulle masa mig upp så vi kunde gå på en prommis. Prommis blev det på 1 timme runt sidjö/södermalm. Skönt, fast det blåser lite och solen håller sig undangömd. Men vad hade man förväntat sig, jag är ju ledig i 2 dagar. Kan ge mig fan på att det blir strålande sol på fredag igen för då börjar min arbetshelg.

Nu ska jag fixa lite här hemma innan det är dax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback