Jävla fucking skit blogg!!!

Har precis knåpat ihop ett lååååångt inlägg med innehåll om dagens OS stjärnor, alla irriterande telefonförsäljare som leker terror attack Emmelie, Tvättstugan som jag hade bokat idag men som någon annan hade tagit.

Mitt bland allt elände kunde jag inte låta bli att dela med mig av min glädje angående min kommande semestertripp. Det står fjällvandring på schemat torsdag-söndag. Två arbetsdagar är avklarade med glans och nu dröjer en vecka innan nästa arbetspass. Så sist men absolut inte minst hade jag lagt in underbara, härliga bilder från min och Angelicas semestertripp till Västkusten. Härliga bilder som jag knåpade ihop lite text till. Det blev ett långt och härligt inlägg som jag suttit här och lagt ner en hel del enerig på. Och vad händer????

Ska till och granska inlägget och VIPS så är ALLT som bortblåst!!! Jävla skit blogg!!!

Kanske samlar mig mod och tålamod en annan gång....
För nu skiter jag i det här!


Kommentarer
Postat av: sara

Hejsan Emmelie! Gud vad härligt det låter med fjällvandring, sj så ska jag iväg på det i oktober :) men kan inte hjälpa att jag blir lite avis på dej nu :) Ha det så mysigt o hoppas allt är bra!

2008-08-19 @ 19:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback