En nästan helt vanlig dag...

Inget speciellt har hänt, allt som vanligt. Både bra och dåligt:)
Det är onsdag, mitt i veckan. Gillar onsdagar, dom är bra! Mitt i veckan liksom, "lillördag".
Jag har jobbat idag, började 4.45 och för ovanlighetens skull så var jag inte dödstrött när klockan ringde imorse.
För hade jag varit det hade jag nog ställt mig och gråtit i kontrollen imorse när alla glada, pirriga, sommarklädda charter resenärer passerade säkerhetskontrollen. Klart dom var glada och hade en TOPPEN dag eftersom 189 pers skulle kliva på planet mot Antalya för semester, sol, värme och bad. Dessutom låg den grå dimman som ett litet svagt täcke över Sundsvall och regnet tämligen öste ner!

Det som har hållit humöret på sin topp idag är nog att jag slutar tidigt, skönt!
Blev ett stopp i Birsta för en fikastund på charm tillsammans med farmor & Johnny. Fika och lite surr innan dom beger sig mot Skåneland igen. Det blir även middag ikväll på ön hos ma och pa, farmor & J! Sista kvällen eftersom dom åker imorgonbitti. Sedan ses vi inte på ett tag igen:(
Tänkte jag skulle hem och göra lite "nytta" mellan fikat och middagen. Hamnade i bilkö som började redan på motorvägen och visade sig vara igenom stort sett hela stan. Tog dryga halvtimmen innan jag var hemma.
Fram med räkningar, dator, internetdosa och slog mig ner i soffan... och vad händer när jag ska knappa in lilla koden!??
Jo, det blinkar " Byt Batteri" och sedan svartnar dosan!! SUCK!
Jag som ville få iväg alla räkningar just nu precis idag i exakt denna stund! Men inte då! Man ska inte tro att det är ett vanligt enkelt litet batteri heller, utan ett litet "speciell" batteri som man inte handlar vart som helst tror jag!

Säger bara SUCK, och inget mer.

För nu skiter jag i det gär, byter om och åker ut till ön istället för att umgås och käka middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback