Söndag!

Känns inte som om jag har haft någon direkt ledig o skön helg ännu....
Har jobbat fredag kväll, jobbat lördag och tanken var att jag var ledig idag...
men eftersom det verkar som om man gått o blivit arbetsnarkoman så fixade det sig så att jag
fick jobba även idag mellan 7-11.

Blev ju ett kortarbetspass idag, så nu nu har jag tvättstuga och är i full gång med att tvätta...
ligger ju några veckor back när det gäller tvätten...
Håller även på att städa lägenheten, har till och med putsat fönstren:)

När jag fixat klart med städ och tvätt här hemma så ska jag åka tillbaka till midlanda för att träna lite med pappa.
Men ikväll har jag planerat in en lugn och tidig kväll så jag kan ladda om batterierna inför kommande vecka som även den innebär 7-dagars arbete. det gäller att ligga i:)

Börjar bli lite småhungrig nu med, funderar på om man kanske ska ta o laga lite mat för en gångs skull, det är ju inte alltför ofta jag står i köket här hemma!:)
Men innan det blir någon mat ska jag avsluta städningen med att dammsuga och torka golven....


cheers...


Kommentarer
Postat av: Linda

Och du klarade det galant.:) Du är så duktig.:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback