Man får njuta av det goda så länge det varar

Kaxigt att ropa hej innan man kommit över bäcken kanske. Men för min egen skull så kan det vara roligt att faktiskt ha dokumenterat och gjort en notis om att vi faktiskt har/haft väldigt bra nätter sedan en vecka tillbaka. Man vet aldrig när en dålig natt med minimalt med sömn lurar runt hörnet. Så varje natt som bjuder på flera sömntimmar får man tacka och ta emot. 
 
Just nu är vi inne i en bra period med bra sömn. Jag tackar och njuter av varje natt när jag kan le då jag ser vad klockan är när jag blir väckt första gången. Igår ammade vi och somnade runt 22-22.30 och nästa gång jag kikade på klockan så var den ca.5.45. Helt galet och tack älskade lilla barn för att du sover sött om nätterna!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback