Mamma och Philip

Medan pappa E är ute och roar sig med grabbarna på Avicii så kör jag och Philip all in på myskväll tillsammans! Kanske hur mysigt som helst! Sett Nils Karlsson pyssling på film två gånger om, hämtat hem pizza, spelat spel, ätit popcorn och tillslut somna framför melodifestivalen i soffan.
 
Jag försöker hålla mig vaken men jag tror faktiskt att jag gör samma som min son. Klockan är inte mer än strax efter 21 och jag tänker banne mig krypa ner bredvid honom i sängen. Såg att dom visar från Göteborg horse show så det får bli lite svt play i sängen tror jag.
 
 
Från och med nu så får det nog vara färdigt med melodifestivalen. Det är chanser hit å dit och låtarna går om och om igen. Jag är borta och hänger inte alls med... Varför krångla till det så? 
 
 
Nej, nu ska jag inte svamla mer. Ska tassa upp och krypa ner bredvid mitt lilla hjärta som redan snarkar sött och kika på lite hästar istället.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback