Mulle mecks lekpark!

Idag fick det bli en tur till Mulle mecks lekpark. Otroligt fin lekpark och rena paradiset för en 3 åring! Fikaryggsäcken åkte med så det blev några timmar med lek, lunch/fika innan vi åkte hem igen.





Nu är vi mitt upp i ett bullbak (som jag för stunden ångrar att vi drog igång). Men en vild 3 åring som kan ALLT själv med en enorm VILJA i kombination med en mamma där just precis nu energi och tålamod tog slut är ingen lyckad kombo. Tur pappan han hem från löpturen och hjälpte till att reda upp situationen igen;-) Så nu är sista plåten i ugnen och grabbarna gick just ut för att klippa gräset. 

Själv slängde jag upp fötterna och inväntar dom sista bullarna. För sedan åker det in en plåt med hemgjord pizza som får bli dagens middag. 


Tokiga unge inne på Ica tidigare. Ibland undrar jag hur en sådan liten kropp kan utsöndra så stor energi. Älskade unge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback