Bröllop och Ullared

Vilken vecka det har varit. Kan kappt förstå vilken vecka vi har haft. En vecka jag faktiskt inte riktigt har trott på. Trodde nog inte riktigt att jag skulle få möjlighet att kunna medverka. Men nu har jag landat hemma så otroligt nöjd och glad över att ha haft en så fin vecka med så mycket roligt innehåll.
 
Det började med att jag och E åkte i fredags mot Jönköping bara vi två. Checkade in på hotellet där vi skulle sova två nätter. Sov utan att vakna hela natten, sovmorgon och lång härlig frukost. Målet och syftet med resan var bröllop. Våra vänner Sofia och Micke gifte sig på lördagen. Mitt första bröllop som jag går på och herregud vad vackert! Dom var så fina, allt var så fint och det stålande kärlek hela fina bröllopsdagen. En fantastisk lördag!
 
 
 
 
Medan vi var på bröllop och hade minisemester på tu man hand så var Philip på minisemster han också. Philip, mormor och morfar spenderade helgen på Kolmården. Bodde på hotell och hade härliga dagar bland djur, delfiner och annat skoj!
 
 
När söndagen kom så styrde vi hem mot Stockholm igen. Vi båda längtade oerhört mycket efter vår lilla älskling då. Vi möttes hemma allihopa en stund innan det var dags för morfar att styra vidare mot Sundsvall. Mormor stannde kvar och lite senare anlände vårt nästa resesällskap. En natt hemma, packa om och ladda om. Måndagmorgon hoppade vi in i bilen, laddade och glada inför nästa semestertripp. Tjejdagar i Ullared tillsmmans med mamma, Johanna och Anette väntade. 
 
 På hemvägen blev det lunchstopp i Gränna. Mysig lunch i solen tillsammans med stora hjärtat innan vi fortsatte mot Stockholm.
 
 
Så då var det dags igen. Bilresa, semestertripp, hotell, shopping och trevligt sällskap väntade tillsammans med bästa barndomsvännen och våra mammor. Vi har haft härliga dagar med massor av tid tillsammans, shopping och mängder av skratt. Tiden går fort när man har roligt och innan man vet ordet av det så är det dags att checka ut, packa in oss i bilen och styra norrut igen. Samtidigt så skrek hjärat efter grabbarna som väntade hemma. 
 
 
Hjärtat slog dubbelvolter när man kommer hem och blir bemött av världens gladaste lilla älskling! Älskade lilla hjärtat! Helnöjd över sina presenter som mamman shoppat med sig till honom från shopping resan :-)
 
 
Nu känns det lite sådär tomt. Så mycket förväntningar, roliga dagar med nära och kära. Massor med skratt och en minst sagt fullspäckad vecka är till ända. Dock är veckan inte slut ännu. Men det har varit en vecka på resande fot i stort sätt. Åkt massor med bil, lunchat i Gränna TVÅ gånger på en vecka, hur ofta händer det?? Att bara köra den vägen söderut flera gånger på en vecka. Umgås med härliga människor, shoppa loss i Ullared, bo på hotell och få besöka gamla sommartrakterna där varenda sommar har spenderats hela barndommen var fantastiskt. En plats jag älskar och blir varm i hjärtat av att besöka. Och dagarna innan det, egentid tillsammans med E och i samma veva bröllop. Så mycket oväntat och händelser utöver det vanliga sammanfattar min vecka. Därav denna känsla av tomhet nu. Samtidigt så enormt skönt att vara hemma igen. Hemma tillsammans med mina grabbar igen. Bästa bästa platsen tillsammans med bästa familjen. Det ska bli så skönt nu att få krypa ned i sängen tillsammans med mina två killar vid min sida.
 
Imorgon blir det en lugn dag att landa hemma. Barnmorskebesök på morgonen, E jobbar och sedan tar vi helg tillsammans. MIdsommar stundar på fredag och vi skall bara fira här på hemmaplan tillsammans. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback