30 minuter motion

Idag är det fortfarande varmt, dock inte blå himmel och strålande sol. Ganska skönt om jag får tycka :-) Så efter lunchen idag blev det ombyte och hoppa i träningsskorna. Det var inte igår kan jag säga! 
30 minuters promenad dock i väldigt lugnt tempo. Det är vekligen stunder som nu märkte jag att kroppen förändrats. Det är varmt, det är tungt, det tar emot och jag svettas som en tok. Antar att det är precis så det ska kännas. Så synd att klaga. Det var dock väldigt skönt att komma ut och andas lite frisk luft och samtidigt röra på sig. Längtar faktiskt till hösten och härliga barnvagnspromenader. Det kommer bli många långa och härliga promenader och just den där känslan när man kan börja pressa kroppen längtar jag efter! 
 
 
Nu har klockan sprungit iväg sedan jag kom hem från jobbet. Man hinner inte mycket ändå. Äta lunch och idag blev det promenad. Nu har jag duschat av mig och bytt om igen. Dags att kila bort till dagis och hämta hem min lilla stjärna. Han har beställt hämtning med cykeln idag. Så bäst att inte glömma den. Annars blir han nog ledsen, killen som helt plötsligt i måndags hoppade upp på cykeln och trampade som en lite fartdåre hela vägen hem från dagis. Helt plötsligt händer det liksom! :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback