Friska igen!

Helgen som såg en aning "hotad" ut i slutet av förra veckan tog en annan vändning och vi höll oss från sjukdommar, feber och annat. Tack o lov för det! Sundsvallsbesök hade vi och som vanligt när man har besök så springer alltid tiden iväg. Både jag och E såg undrande på varandra igår em och funderade "vart tog denna helg vägen"?? Visst, helgen var bra på alla sätt och vis. Plus att jag och E hade egentid tillsammans med kära vänner utan barn lördag kväll. Hur ofta händer det? Aldrig, eller ja kanske en eller två gånger om året. Så japp, lördagen kändes sådär extra lyxig för vår del.
 
Först umgicks vi och tog tillvara på tiden tillsammans med mormor och morfar. Promenerade i regn och rusk bort till ett supermysigt café som öppnat i närheten av oss. Där blev vi bjudna på en god lunch. Kvällen spenderade sedan jag och E tillsammans med kära vänner inne i stan. God 3-rätters middag på fin restaurang och en drink innan hemgång. Alldeles lagomt för småbarnsföräldrarna ;-)  
 
Regn och rusk större delen av helgen passade rätt bra med tanke på att ingen av oss ville missa OS stafetten i längskidor lördag och söndag. Så lite OS fick vi allt klämma in. Det slutade inte regna förrän på eftermiddagen i söndags lagomt till det var dags för mormor och morfar att sätta sig i bil och styra mot Sundsvall igen. 
 
 
Å vips så var den helgen förbi....
 
Vi passade på att hinna ut en stund till lekparken innan det blev mörkt för att få i oss lite frisk luft. 
 
 
En helg går så fort och jag kan bli riktigt stressad av känslan att inte riktigt räcka till. Veckorna springer, helgen rusar och månaderna går så fort. Men nu lägger vi fokus på veckan som är för tillfället, brukar bli bäst så. Jobb hela veckan, Philip på dagis och jag hoppas vi får vara friska :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback