Hemma!

Idag har vi äntligen fått komma hem, som en familj på fyra. Märklig känsla att åka alla 4 tillsammans i bilen för första gången. Jag har saknat mina två killar här hemma under dom två dagar jag och lilleman spenderat själva på bb. Hemlängtan var stor samtidigt som det kändes som en viktig tid för mig och lilleman på bb. 
 
Jag är nog snart på väg att landa i vad som verkligen har hänt. Allt har gått så fort och plötsligt. Jag hann inte riktigt med känner jag. Är så glad och lycklig över att vi tog oss till 37+0 precis och att jag fick uppleva en "normal" förlossning. Även om jag inte riktigt förstått vad som skett ännu. Är sakta på väg att landa i vad som skett. 
 
Så skönt att komma hem idag och vi har precis gjort ingenting mer än bara varit tillsammans. Fantastiskt att få vara alla tillsammans. Philip är fantastisk och så go mot både lillebror och oss än så länge. Han fick sin storebrorspresent idag och det var en uppskattad sådan. 
 
 
En riktigt skattkista med innehållandes sjörövarutstyrsel. Så i eftermiddag har vi lekt sjöravre större delen av tiden;-)
 
 
 
 
Ofattbart att detta är mina fina killar. Fantastiskt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback