Skötväskefunderingar

Det är inte så mycket som behöver inhandlas till lillebror, men några få saker har vi ändå att bocka av. Bland annat så står en ny skötväska med på listan. Den vi använde när Philip var bebis är väl använd och sliten. Jag känner ändå att en skötväska är något som man verkligen använder. Jag använde den förra jämnt! Det blev även min handväska, så en ny fräsch skötväska står högt på shoppinglistan. 
 
Den vi har är en skiphop och jag var otroligt nöjd med den. Den hade allt, var praktiskt, snygg och lagom i storlek. Finns en uppsjö av olika väskor, vissa ser mer ut som en ren handväska medan andra är mer neutrala. Så lite får jag allt tänka på E som också kommer bära den;-)
 
 
Jag är inne på att det blir ännu en väska från skiphop, men att köpa lika som den förra känns lite trist. Så kanske denna vore något istället?
 
 
En nyhet från skiphop, lite mer likt en ren handväska och lite "finare"
 
 
 
Har även kikat på bugaboos skötväska och gillade den jättemycket tills jag såg den i butik. Tyckte då att den kändes alldeles för stor och klumpig.
 
 
Hade varit lämpligt att klicka hem en nu från babyshop.se då dom har 25% på hela sortimentet idag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback