Måndag 14 Oktober

Måndag igen, och tänk att vi nu har hunnit in i mitten av Oktober. Galet! Innan vi vet ordet av det så lägger vi snart oktober baokm oss och kliver in i (den värsta på hela året) november månad. 
Det gäller att ta vara på dessa fina höstdagar känner jag nu. Känner mig en aning stressad över just det. Att njuta, ta tillvara och vara så mycket utomhus som det bara går just nu. 
 
Så efter lämning på förskolan i morse blev det en timmes skön powerwalk just för att bara njuta, andas och suga in den friska luften. 
 
Nu vankas det snart jobb för min del resten av den här dagen och jag ramlar inte in här hemma förrän efter 22.30 ikväll. Det svider så klart lite i hjärtat då jag redan nu längtar efter min lilla kille som befinner sig på förskolan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback