Tisdag

Igår badhuset och idag en hemmadag. Vaknade upp till en grå och regnig tisdag. Regnet har ÖST ner och ljuset har knappt visat sig där ute. Så lampor och ljus har varit tända hos oss exakt hela dagen. Detta var kanske inte heller min bästa tisdag jag vaknar upp till. Vissa dagar kan ju ibland vara bättre och vissa sämre. Idag kändes det som åt det sämre hållet just idag. 
 
Som tur var så kom Linda & William bort till oss under förmiddagen för lek, bus, lunch och fika. Väldigt trevligt och våra små grabbar har busat och lekt som bara den. Det blir så långt mellan varven och det känns som att sist vi sågs var dem små. Nu är är dem stora, leker och pratar med varandra. 
Sötast var nog när William skulle klä på sig och gå hem. Båda är så trötta och slitna efter dagens lek. Ändå säger William -" Nej, inte gå hem. Leka med Philip". 
 
 
Nu sover Philip en stund ute i vagnen. Jag tar en kopp kaffe och håller koll på tiden så han inte sover bort hela eftermiddagen där ute. Tänk att det alla redan börjar skymma. En timme till och sedan är det mörkt. Detta väder är inte direkt energigivande. Tur jag har ett pass på sats bokat ikväll. Kanske kan det leverera lite mer energi :-)  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback