November

Vi har lagt oktober månad bakom oss och har tagit steget in i november. November brukar vara för mig en rätt tråkig månad. Det är nog den månad som jag fasar mest över under årets alla månader. Kanske kommer november se helt annat ut detta år? November har kanske blivit till det bättre!
 
Helgen spenderades i Sundsvall. Hann med både det ena och det andra utan att det kändes allt för stressigt åt alla håll och kanter. Ibland undrar man över dessa avstånd. Varför ska det vara så långt? 
Både jag och E har lärt oss att det alltid är en jobbig dag då man reser hem igen. Men Philip, har han lärt sig? Vad snurrar i hans lilla huvud? Hemresedagen är alltid jobbig och så här dagen efter när man landat hemma så känns det skönt att vara hemma igen. 
 
Ny vecka, nya tag väntar. E är på jobbet i vanlig ordning, Philip lämnade jag på dagis runt 9. Själv har jag varit och handlat lite inför kommande dagar. Dragit ett varv med dammsugare, tvättat och hängt tvätt. Jag har ett kvällspass på jobbet som väntar strax. Min helg-arbetsvecka stundar. Två dagars jobb och sedan två dagars ledigt för att sedan jobba hela helgen. En rätt tung vecka som brukar kännas bättre om man delar upp den en aning;-) 
 
Min lilla kärlek i morse. Vi läser ofta "boken om Philip". Ofattbart att stora kille varit så liten så liten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback