Lek&Bus

Mitt i veckan och jag är ledig dessutom. Det är så skönt att få dessa lediga vardagar och jag uppskattar verkligen varenda lediga stund tillsammans med min lilla Philip. Det är något speciellt med skiftgång, just dessa dagar är oslagbara på något vis. 
 
Halvgrått väder och ledig dag tillsammans med bästa lilla yrväder resulterade i ett besök på Lek&Bus landet som ligger precis där vi bor. Väldigt uppskattat av lilleman som härjade som aldrig förr där inne. Extra skönt (tyckte mamman) att det var vi och ett barn till med sina föräldrar där. Hela leklandet för oss själva, perfekt! Vi stojade på i ett par timmar med ett avbrott för fika. Klättrade, åkte kana, kröp i tunnlar, hoppade, cyklade m.m. 
 
Lite förskjuten lunch hemma blev det efteråt och nu sover Philip en stund i vagnen. Jag passar på att slappa en stund i soffan. Jag tycker faktiskt att det är skönt så länge han vill och behöver sova en stund på dagen. Idag får jag nog hålla ett öga på klockan så han inte sover alltför många timmar där ute;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback