Sunny Saturday

Blå himmel och sol. Hur härlig start på lördagen är inte det. Nästan så att det är olagligt att sitta inne en dag som denna. Vårkänslorna spritter i kroppen och man kan inte bli annat än på bra humör.
 
Vi lät pappan i huset få sovmorgon denna morgon. Så inte förrän strax efter kl.9 åt vi frukost och efter det blev det hopp i kläderna och ut i solen. Mysigt med utelek och lunch i solen. Philip var med och hjälpte till att grilla korv och åt korv med bröd som bara den sedan:-)
 
 
Nu sover Philip sin lunchsovning ute i vagnen, pappa E är på väg ut för att ta årets premiär löptur utomhus och jag själv tänker vara lat och har bäddat ner mig i soffan med en kopp kaffe. Boken ligger bredvid och lockar. Så med kaffe, choklad och en bok så klarar jag mig fint en stund här i soffan. En promenad lockar sedan beroende på hur länge lilleman behagar sova. Så förhoppningsvis blir det en tur ut i solen igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback