Min toker!

Det är inte allt för långt bort tills vi har en 2-åring här hemma. Vet inte om det är någon "2-års trots" som redan nu börjat visa sig. Jisses, vilka sidor av humör den lilla herren börjat visa oss sista dagarna. Är det nu man som förälder sätts på prov? Jag överdriver inte när jag säger att jag var helt svettig efter läming vid dagis i morse. Ena stunden glad och lättsam som vi är vana att se vår gosse för att i nästa sekund visa upp en helt annan sida. 
Antar att det är fullt normalt och gissar att vi inte är ensamma om att uppleva detta:-)
 
En utveckling som är som det ska med andra ord och ett tecken på att vår son är på väg att bli en stor liten kille. Stor i sinnet men kroppsligt liten. Fick chans att väga och mäta igår när vi var på Danderyd. 22 månader gammal och en vikt på 9,7 kg. Lilla pyret vårat <3
 
 
 
Sista tiden har även sömnen som annars varit väldigt bra också gått åt ett annat håll. Jag tror vi alla tre behöver få en ordning på detta. Jag önskar gärna sovmorgon liiiite längre än 06.00 och gärna mindre stök och bök timmarna mellan 02-06. Vi är nu överens om att göra ett försök att ordna till detta. Nu väntar massa jobb och annat men i påskhelgen så vankas det familjetid och då ska vi lägga energin på detta och se om vi inte kan försöka förbättra detta en aning. Återkommer med resultat;-)
 
Älskade hjärtat, om du bara visste hur mycket du förgyller våra liv!! <3<3<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback