Bamse

Bamse är ju just nu en riktig favorit här hemma just nu. Hade Philip varit några månader yngre så hade garanterat denna dress fått följa med hem och hoppa in i lillemans garderob. Jag som älskar alla typer av heldressar på bebisar och dessutom med favorit-figuren på "Bamse" hade inte kunnat bli fel. 
 
Men det svåra nu är att Philip känns alldeles för stor för denna jumpsuit med knappar i grenen samtidigt som det är just dessa storlekar han kan ha. Svårt för jag både kan och vill klä honom i dessa kläder samtidigt som jag känner att han är på väg att växa ifrån det här med knäppning och bodysar. Det finns ju sååå mycket snygga kläder till små killar när man kollar på nästa steg bland barnkläderna som är "pojk 86-122". 
Eller så är det bara jag som önskar/längtar till min lilla pojke blir en stor pojke och kan ha dom stora pojk kläderna. 
 
Under resan i Thailand så kunde Philip fortfarande komma i sina 74 kläder sedan i somras och här hemma så är det 80 som gäller. Men just nu är det mycket bebiskläder och på tok för mycket bodysar m.m.

Kommentarer
Postat av: Mari

fin. annars kanske man kan sy igen den och försöka ta bort knapparna. eller bara sy igen den och knapparna blir en liten detalj. :)

Svar: Visst är den fin! Superfin och skulle jag köpa den skulle den få vara precis som den är. Men det är just det liten pojke fast ändå en stor pojke;-)
Emmelie Moberg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback