Plötsligt händer det!

I natt sov Philip HELA natten i sin nya säng. Kan inte minnas när han sov en hel natt i sitt rum!? Två gånger har jag gått in och gett honom nappen och sedan har han sovit vidare hela natten lång. Jag vaknade i morse av att någon grejade med grinden som sitter för trappan. Klockan var då 07.20 och min lilla kille har sovit hela natten för att sedan vakna och tyst tassa upp från sängen. Plötsligt händer det, eller vad säger man. Kanske var det bara en engångsgrej.
 
 
Idag kör vi på en ledig dag här hemma. Pappa E jobbar medan jag och Philip är hemma tillsammans. Så skönt med ett avbrott så här mitt i veckan. Än så länge har vi kört på en inomhusdag. Byggt med lego, ritat och pillat med pärlor på pärlplatta. 
 
Solen kämpar sig fram titt som tätt. Hoppas på sol i eftermiddag så att vi kanske kan plocka fram cyklar och ta årets premiär tur tillsammans.
 
 
 
Förra årets första tur. Philip en aning skeptisk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback