Lördag

Var det inte nyss jag jobbade helg? Så känns det i alla fall. Tiden går galet snabbt och jag gör visst ännu en jobbarhelg. Helg på jobbet sliter sönder hjärtat delvis. Långa dagar från mina killar när dom är hemma och är lediga. Bästa stunden på dagen är den när man kommer hem från jobbet lördag kväll. Middagen står på bordet och en glad liten kille vinkar glatt efter mamma i fönstret. Mitt hjärta smälter!!
 
Myskväll tillsammans med grabbarna och vi lät klockan ticka på lite extra länge innan det tillslut blev sängdags för Philip. Nu myser vi på lite olika håll jag och kära sambon. E spelar på sitt kära tv-spel och jag passar på att läsa i kapp diverse sidor/bloggar. Egentid och lördagsmys i perfekt kombo ;-) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback