Afterdagis

Bästa veckan är nog denna som vi är inne i nu. Det innebär att det är E som lämnar och jag får lov att hämta hem vår lilla prins. På en tre veckors period så lämnar jag dom övriga två. Så denna vecka är som sagt efterlängtad:-)
 
Finns inget bättre än stunden då man kliver in på dagis och blir omfamnad av världens bästa lilla kille som blir glad över att mamma kommer samtidgt som han INTE vill gå hem. Idag hade han dessutom en stor bula och ett märke i pannan efter att ha trillat ute. Tänk att det fortfarande hugger i hjärtat när man får höra sånt och det gör ont i en att man inte kunnat vara där och tröstat. Bilden som man bär med sig på jobbet medan skruttis är på dagis är ju att han är glad exakt hela tiden, haha!
 
Regnet som på morgonen och förmiddagen försvann lagomt till jag slutade jobbet. E jobbade över några timmar och jag lockade Philip med en cykeltur. Innan det var klart så trampade vi ner till ica, köpte glass och satte oss i solen och spanade på alla bussar och lastbilar. En riktig höjdare för en liten kille:-)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback