Tid

Nu rinner dagarna på så där ruskigt snabbt igen. Upp i morse och lämna på dagis. Sedan raka spåret ut till jobbet för andra arbetsdagen. Jag är så tacksam över att få mjukstarta det hela. Inte ens omklädningsrummet är på samma ställe som det var då jag lämnade. Så att bara leta fram mina arbetskläder, tvätta upp och få någon som helst ordning är en bra början. Det kommer nog också ta ett tag innan man kommer in det här med jobb och tider igen. Just nu skulle jag absolut kunna tänka mig att lämna kl.9 på dagis och sedan jobba till 14.30 innan det är dags att hämta kl.15 igen. Haha ;-)
 
 
Redan efter två dagar så saknar jag full tid tillsammans med min son. Som jag längtar till helgen, då ska vi minsann var med varandra HELA helgen!! 
 
 
Roligare än så här blir det nog inte i kväll. Jag är helt slut efter kvällens bodypump och sömn behövs. Inga bilder har jag heller att bjuda på så jag tror vi sätter punkt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback