Söndag!

Vilken skön söndag vi har haft idag. Härligt väder och allt möjligt har vi hunnit med! Hur underbara är inte sådan dagar!? Dessutom utan stress och helt å håller som dagen har kommit. Ombytta roller i morse då E och Philip klev upp medan jag hade min sovmorgon. Blev väckt och nerbjuden till dukat frukostbord.
 
Efter frukost åkte jag ner till sats för en timmes bodypump. Grabbarna lekte utomhus och när jag kom hem hade dom hunnit avverka lunch och Philip sov lunchvila ute i vagnen. Dagens största vuxenpoäng kammades nog också hem idag! En riktigt söndagsmiddag förbereddes under dagen. Det serverades porterstek till middag hos oss ikväll. Under tiden den puttrade på spisen och doften spred sig så kändes det som att jag för en stund befann mig antingen hemma hos mamma/pappa eller hos farmor. Men tänka sig att det var i mitt eget hus det stod en stek på spisen och puttrade;-)
 
Sofia, Micke & Nils kom förbi på för fika, lek och bus i eftermiddag. Väldigt trevligt och sååå roligt att se små grabbarna tillsammans ♥
Innan det var klart blev det också en tur till ishallen för att kolla Väsbys hemma premiär mot Arlanda. Inte alls lika roligt att kolla då inte E spelar men så mycket trevligare att honom på läktaren. Philip var nöjd och glad över att träffa sin favorit, Meja ♥
 
En skön söndag på alla sätt och vis. En trevlig söndag, umgåtts med vänner, ätit och fikat gott, tränat, tvättat, klippt gräs och umgåtts med varandra. Kanske precis så som en äkta söndag ska vara;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback