Huvudvärk

Knatade iväg även denna morgon till förskolan så vi var där till kl.09.00. Otroligt skönt att bo så nära att det bara tar 2 minuter att gå. Extra skönt när det är sådant väder som det är idag. Regn, rusk och blåst! 
Tanken var att vi idag skulle äta lunch där för första gången. Så blev det inte idag utan vi får skjuta på det till på måndag. Många nya barn skolas in och många är ledsna och därav en aning rörigt för personalen. 
 
Philip tog i alla fall för sig betydligt mer idag och "glömde" nästan bort att mamma var med vissa stunder. Lekte med och närmade sig fröken Phia allt eftersom. 
 
 
Så vid 11 promenerade vi hem i regn och blåst för att äta lunch hemma istället. Philip var så trött att han somnade under dom två minuter det tar att gå hem. Lyckades med nöd och näppe väcka och få i honom lite lunch. Nu sover han nerbäddade i vagnen ute och jag hoppas att han tänker sova en rejäl lunchsovning nu så jag hinner få undan lite här hemma. Veckostädning av huset är det som ska ske! Måste bara ladda upp med en stor kopp kaffe först. Mitt huvudet är i spräningningsfas och gör så ont. Jag som nästan aldrig har huvudvärk.
 
 
Jag skulle verkligen behöva gå till frissan nu. Håret är kaos och utväxten enorm.
 
Men se på den här söta lilla killen som stod upp och spanade imorse när mamman kom in och sa godmorgon! Hur söt egenligen!?? ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback