Föräldramöte

Så har vi varit på vårat första föräldramöte. Visst är det något speciellt med allt sådant när det sker första gången!? När vi fick se planeringen för hösten och jag läste " 13/12 Lucia " så bubblade det lite extra i magen. Tänk att vi ska få gå på vårt allra första luciafirande! Mäktigt!
 
Medan jag och E gick på vårt första föräldramöte så var gulliga Sofia här och agerade barnvakt. Nattningen hade gått fint och det är så skönt att det funkar även om jag och E inte finns till hands. Philip gillar verkligen sin kompis Nils och hans föräldrar till tusen. Så att jag är inte alls förvånad över att det gick galant att vara med Sofia en kväll. Tusen tacka snälla fina ni!!
 
Nu är jag så trött att ögonen går i kors. Att krypa ner i sängen nu är ett MÅSTE! Apropå stora händelser så är det ännu en sådan händelse imorgon. Då ska det nämligen fotas skolfoton! Så redan 8.30 ska vi vara på dagis imorgon. 
 
 
 
Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback