Besök

Vår helg har sedan i torsdags bestått av trevligheter och besök. Helgen kickade igång redan i torsdags då E:s pappa och Philips farfar kom hit till oss på besök. I lördags när farfar åkte hem så kom nästa besök från norr. Då var det Madde & Nellies tur att gästa oss. Väldans trevligt med en massa besök tycker vi;-) 
 
Så helgen har varit väldigt trevlig och intensiv. Speciellt när det är två små 1 åringar i farten. Då blir det mesta intensivt! Men så mysigt och så roligt;-) Våra små är för söta och charmiga! Så roligt att dem nu börjar uppskatta varandra och "leka tillsammans" på ett helt annat sätt än tidigare. Charmtroll!!
 
 
Idag blev det en förmiddagstur till Kista galleria för lite shopping/lunch/fika. När vi kom hem så kände vi alla att vi behövde luft. Så på med kläderna och ut i solen för lek och bus. Liten mini promenad, gungning, åka rutchkana och gräva sandlåda. 
 
 
 
Jag & Philip har haft en helmysig dag tillsammans med våra fina vänner. Dagen avslutades med god middag och sedan bad för dom två små busfröna. 
 
I morgon knackar vardagen på igen med buller och bång! Både jag och E ska till arbete. Philip ska till dagis och Madde & Nellie reser hem till S-vall igen. Som tur är så börjar jag inte förrän kl.14.00. Dock så kliver jag på mitt ordenliga skift och med det så är allvaret igång på riktigt. Min första "helgvecka" på arbetet är kommen. Så jobb mån - tis och sedan fre, lör och sön. Så tjooohooo! Verkligheten, Here I Come! Frågan är bara HUR jag ska klara tiden ifrån min son!?? Gruvar mig inför helgen allra redan:-(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback