Barnrum

Vi närmar oss nästa steg i Philips utveckling/lek så smått. Under våren/sommaren så  var det full fokus på lek utomhus. Nu börjar det klia i mina fixar fingrar igen och jag är sååå sugen på att få börja spåna på Philips rum. Vi skapade för ett tag sedan en härlig myshörna men snart vill jag få in lite mer lek och inredning i rummet. 
 
Ett kök känns som ett måste i ett barnrum. Så mycket lek det går att skapa med hjälp av ett litet minikök och alla dess tillbehör. Har varit sugen länge på att när tiden är kommen bygga ett eget kök. Men såg nu att ikeas kök inte alls är tokiga;-) Så här kommer lite inredning som jag önskar inreda Philips rum med.
 



Ett eget litet kök med en massa små tillbehör. Sedan finns det så mycket fint "låtsasmat" och annat gott som skulle vara en dröm att ha i ett litet kök. 
 
 
Ett litet bord och två stolar står högt upp på lillemans önskelista till rummet. Även en klädhängare att hänga upp fina kläder på skulle mer än gärna få flytta in i rummet. Älskar möblerna från kids concept serien.
 


 
 
Något att skriva upp på önskelistan lagomt till jul kanske!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback