Mental träning!?

Har precis avklarat dagens träningspass här på jobbet. Precis  som gårdagen så fick det bli 45 min på cykeln. Kan tyckas låta som lite med "bara 45 min". Men det är fullt tillräckligt och precis så mycket som min hjärna klarar när man försöker få till ett bra och effektivt pass nere i en källarlokal, och det enda som man har att fästa blicken på är rakt fram i betongväggen eller ner i ramen på cykeln. Räddningen till att detta nu blir BRA 45 min på cykeln är spotify och GRYMMA låtar som strömmar ut i lurarna. TACK o lov för detta! Annars hade det nog varit psyket nästa.
 
 
Skönt att ha träningen avklarad så tidigt av passet. Nu är det 100% fokus på jobb igen och om en stund är det dags för lite assistans och bärningar av och på flygplanen. Börjar även längta en aning efter dagens middag. Söndags tacos ska det bli av här idag. Dags att jobba lite igen och nu är det bara 6 timmar kvar av arbetshelgen;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback