Det vackraste jag vet!

Tänk att jag aldrig kan sluta se mig mätt på denna underbara lilla människa. Det absolut sista jag gör innan jag själv kryper ner i sängen är att smyga in och säga godnatt till min lilla skatt. Att se det finaste man vet sova så sött är något som man förmodligen aldrig kommer kunna sluta se sig mätt på. Jag skulle kunna fastna vid hans säng i timmar bara för att se och skåda. 
 
Jag är så mäkta stolt över att jag åstadkommit det absolut finaste gåva som finns. Tillsammans med världens bästa och finaste E så har vi fått det finaste man kan få här i livet! Älskade älskade Philip du är det bästa som någonst hänt mig och jag är så stolt över äran att få vara din mamma♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback